28/02/2014

Domowa pielęgnacja - gładkie, zadbane nogi



Już jakiś czas temu na rynku pojawiło się urządzenie marki Veet - Easy Wax. Urządzenie jak każdy wie służy do depilacji ciała, ciepłym woskiem. Prawdziwa paryżanka, która obsesyjnie dba o swoją urodę i ciało zawsze raz w tygodniu chodzi do kosmetyczki! Oui! Teraz każda kobieta może sobie pozwolić na domowy zabieg prawie jak u kosmetyczki z tym, że dużo taniej. Ja osobiście używam ten wynalazek od kilu miesięcy i musze przyznać, że jestem bardzo zadowolona. Kupiłam go za ok. 50 zł a wkłady kosztują chyba 30zł z tym, że wkład jest bardzo wydajny! Przy zestawie startowym mamy w pudełku 1 wkład do depilacji nóg, ja go mam aż do tej pory i jeszcze się nie skończył! Oczywiście możemy dokupić także wkład do bikini. Pamiętajcie, że wkład musi być bardzo dobrze rozgrzany i kiedy nałozymy wosk na skórę musimy szybko, mocno i dokłdanie przyklecić papierek i pociągnąć. Ważne jest także, żeby jedznoczesnie nałożyć zatyczkę na urządzenie z woskiem ponieważ w  międzyczasie ucieka ciepło i wosk już nie nakłada się tak fajnie. Polecam! 

Photos: crosswiredreamers.blogspot.com

No comments:

Post a Comment